فروش محصولات مراقبتی مو

برای کسانی که علاقه به فروش آنلاین دارند

یادداشت نویسنده: فروش محصولات زیبایی در زمان همه‌گیری کار آسانی نیست. در صورت نیاز به کمک برای تضمین دوام کسب و کار خود، می‌خواهیم با نکاتی به شما کمک کنیم و خدمات مشاوره تجارت الکترونیک خود را ارائه دهیم.

علی‌رغم چالش‌ها، صنعت لوازم آرایشی در سال 2022 قوی ماند. فروش در سودآورترین بخش آن – لوازم آرایشی چشم – حدود 1.96 میلیارد دلار در ایران تولید کرد. اگرچه برندهای زیبایی فراوان هستند، اما اگر محصول شما بازار هدفی پیدا کرد، می‌توانید وارد رقابت شوید و جایی در زیر نور خورشید پیدا کنید.

How to sell cosmetics online

گرایش‌های زیبایی

در طول زمان همه‌گیری، مصرف‌کنندگان محصولات مراقبت از زیبایی و آرایش چشم را انتخاب می‌کنند. با توجه به لیست پرفروش‌های آمازون که هر ساعت به روز می‌شود، محبوب‌ترین اقلام خریداری شده عبارتند از: ماسکارا، کانسیلر، مداد ابرو، مداد خط چشم و کرم‌پودر.

تأثیر COVID-19 بر صنعت رژ لب قابل توجه است، اگرچه متأسفانه منفی است. تقاضا به دلیل نیاز به ماسک کاهش یافته است و فروش در سال 2020 به میزان 7.8 درصد کاهش یافته است. بنابراین، فقط یک نکته برای کسانی که می‌خواهند محصولات لب بفروشند – در حال حاضر، بهتر است تمرکز خود را به بالم لب معطوف کنید.

پرفروش‌ترین کانال‌های تجارت الکترونیک برای لوازم آرایش

چالش فروش لوازم آرایشی به صورت آنلاین این است که مخاطب را پیدا کنید و برند خود را به اندازه کافی قابل اعتماد کنید تا مردم بتوانند محصولات شما را خریداری کنند بدون اینکه بتوانند آنها را امتحان کنند. در زیر محبوب‌ترین گزینه‌ها برای فروش آنلاین محصولات زیبایی آورده شده است.

  • یک فروشگاه اینترنتی. راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی به کسب و کار شما امکان می‌دهد تصویر برند و ارتباط قوی با مشتریان ایجاد کند. با کنترل کامل بر تمام فرآیندهای تجاری، می‌توانید شخصی‌سازی را در وب‌سایت خود راه‌اندازی کنید، طراحی برند منحصربه‌فرد دریافت کنید، پشتیبانی مناسبی را به مشتریان ارائه دهید، و تجربه دیجیتالی را برای برنده شدن جمعیت حساس برنامه‌ریزی کنید.
  • رسانه‌های اجتماعی. اینستاگرام یک جامعه اینفلوئنسر قوی به خصوص در ایران دارد. یکی از فرصت‌های تجاری که دارید، جذب تأثیرگذاران خرد و کلان است که محصولات زیبایی را بررسی کرده و آنها را برای مخاطبان خود تبلیغ می‌کنند. اطمینان حاصل کنید که کسانی را انتخاب کنید که ارزش های مشترکی با برند شما دارند. فرض کنید، اگر لوازم آرایشی ارگانیک می‌فروشید، تأثیرگذارانی را انتخاب کنید که همان رویکرد زیبایی را ترویج می‌کنند.
  • بازارها محبوب‌ترین بازارها مانند eBay و آمازون به میلیون‌ها خریدار طیف گسترده‌ای از دسته‌بندی‌های محصولات را ارائه می‌دهند و آرایش نیز از این قاعده مستثنی نیست. پیوستن به یک جامعه بازار می‌تواند فرصتی عالی برای دستیابی به مخاطبان گسترده در شروع کسب و کار باشد.
  • فروش چند کاناله از چندین کانال فروش و بازاریابی استفاده کنید تا مشتریان راحت‌تر شما را پیدا کنند. محصولات خود را در وب‌سایت خود به نمایش بگذارید و آن را به حضور خود در رسانه‌های اجتماعی و در بازارها متصل کنید تا کسب و کار خود را سریع‌تر رشد دهید.
به توسعه تجارت الکترونیک به اوژن اعتماد کنید

برای افراد جدید در بازار زیبایی، ما پیشنهاد می‌کنیم:

  • مشاوره ورود به بازار و فناوری
  • طراحی UX و UI
  • توسعه و راه‌اندازی وب‌سایت

فروش آنلاین لوازم آرایشی را شروع کنید: یک برنامه کار درست

  • اگر می‌خواهید محصولات ما را به صورت آنلاین بفروشید، ابتدا یک جایگاه مناسب پیدا کنید. تحقیق خود را انجام دهید و مخاطبان هدف آینده خود را پیدا کنید. روی روندهایی که اکنون در صنعت زیبایی وجود دارد تمرکز کنید.
  • مرحله بعدی راه‌اندازی فروشگاه الکترونیکی خود است و این نیاز به کمک حرفه‌ای دارد. مطمئن شوید که پلتفرم‌های تجارت الکترونیک را با نیازهای کسب و کار خود مقایسه کرده و توسعه دهندگان تجارت الکترونیک ماهر را برای طراحی و ساخت یک وب‌سایت درگیر کنید.
  • هنگامی که فروشگاه فعال است، می‌توانید تبلیغات برند خود و مراقبت از جذب و حفظ مشتری را شروع کنید.

با اطمینان در صنعت زیبایی شروع کنید

بخش زیبایی در تجارت الکترونیک به خوبی تثبیت شده است و هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که تقاضا در آینده به شدت ضعیف شود. امیدواریم این مقاله الهام بخش شما باشد تا داستان موفقیت خود را شروع کنید، و اگر به دنبال تیمی برای راه‌اندازی یک وب‌سایت تبدیل کننده و جذاب هستید، در تماس با اوژن® تردید نکنید.